Firma, která chce dosahovat co nejlepších výsledků a udržet si svou pozici na trhu je závislá na schopných a loajálních zaměstnancích. Proto je potřeba umět ocenit jejich práci a dát jim skutečnou motivaci. Společné akce nejen motivují zaměstnance, ale také vám poodhalí vztahy v pracovním týmu a jejich schopnost spolupráce.
Společenské akce a firemní večírky
Společenské akce pro zaměstnance mají mnoho podob.
Může se například jednat o firemní party, plesy nebo i akce pro jejich rodiny a děti.
Nejčastější akcí jsou vánoční večírky, které slouží jako ohlédnutí za uplynulým rokem. Večírek se může konat přímo v budově firmy anebo v pronajaté restauraci či baru.
Rozhodně by ale na takové akci neměl chybět profesionální barman. Základem každého dobrého večírku je totiž občerstvení a kvalitní nabídka nápojů.
Jeho služby mohou mít i další výhody. Součástí nabídky každého dobrého barmana je i barmanská show.
Ta může ozvláštnit váš večírek a pobavit zaměstnance. Důležitý je i výběr vhodné hudby. Je možné zajistit kapelu nebo DJe.
Interní konference
Každá firma alespoň jednou v roce pořádá interní konferenci, na které se hodnotí dosažené úspěchy a jedná se o plánu a strategiích do dalšího období. I takovou pracovní akci je možné udělat kreativně a zajímavě.
Uspořádání konference mimo firmu s cateringem a doplňkovým kulturním programem může příjemně oživit náročný pracovní program a motivovat zaměstnance k novým nápadům. Celou akci může rychle a jednoduše zajistit eventová agentura.
Teambuilding
Pokud vaše firma řeší komunikační krizi v kolektivu nebo jen chce zmapovat vztahy v týmu a posílit teamspirit, ideálním řešením je teambuiding.
Jedná se obvykle o několikadenní pobyt, který může zahrnovat adrenalinové aktivity, společenské hry a týmové akce.
Tyto zážitky významně posilují vztahy mezi zaměstnanci a zlepšují týmovou spolupráci.
Zaměstnanci jsou zároveň motivováni k dosahování lepších výsledků a budování silného a schopné pracovního týmu.
Finanční odměny
Finanční odměna často bývá tou největší motivací. Firma by měla umět ohodnotit konkrétní výsledky každého zaměstnance a jeho podíl na týmových projektech.
Taková odměna pak motivuje zaměstnance, aby se více zapojoval do práce v kolektivu a nebál se přicházet se svými nápady.