Rádi byste podpořili prodej svého produktu nebo dobré jméno vaší značky? Nezáleží na tom, zda jsme drobný podnikatel či velká korporace. Pomocí public relations aktivit dosáhnete se svou firmou skvělých výsledků. Tak zvané PR rozhodně nepodceňujte!
Co to umí, to „pí ár“?
Public relations neboli vztahy s veřejností – to je to, co v dnešní mediální době určuje vztah a povědomí spotřebitele o vaší značce nebo produktu.
Netýká se to ale jen klasické, televizní, zkratkovité reklamy – ta se velmi liší od dlouhodobé kompletní PR propagace produktů a služeb.
PR je spíš o vztazích tedy o komunikaci. Zajímá se o zpětnou vazbu a o co nejefektivnější komunikaci s různými typy médií.
Mít kvalitní PR znamená, že vy i každý váš zaměstnanec víte, že nabízíte ten nejúžasnější produkt, všichni jste hrdí na to, v jaké firmě pracujete a dobře víte proč, v reklamě úspěšně využíváte sociální sítě a nová média, novináři a reportéři se o vás v pozitivním smyslu slova zajímají.
Chci být top!
Po drobnější exkursi do propleteného světa PR, si nyní konkrétně povíme, co vám může nabídnout kvalitní PR agentura Praha, Brno nebo New York.
Agentura s vámi v prvé radě analyzuje váš záměr a pomůže vám vybrat nejvhodnější cestu propagace.
Dále za vás napíše reklamní článek, tiskovou zprávu, můžete si s její pomocí nechat spravovat webové stránky a sociální sítě, pomůže vymyslet a realizovat různé netradiční strategie reklamy.
Všemi těmito cestami společně docílíte toho, že o vašem produktu nebo značce bude vědět a bude oblíbená.
Začněte na svém dvorečku
Než se pustíte do monstrózní propagace, začněte nejdříve u svých zaměstnanců.
Je důležité, aby oni věděli, co prodávají a jak a byli na to pyšní.
Nechte si poradit PR agenturou i v pořádání firemních akcí zaměřených na vás a vaše kolegy.
Nebojte se PR kompletně využít. Pokroky uvidíte sami.